Simon Pilkowski

Rolle:

Global Head Data, Analytics & Insights

Firma:

Boehringer Ingelheim - Animal Health

Bio:

Simon is the Global Head Data, Analytics & Insights within Boehringer Ingelheim’s Animal Health Business Unit. He is leading Market Intelligence and Digital Analytics as part of the Global Strategic Marketing. As an Analyst he is driven by the passion to manage the interception of Business and IT with a solid track record of enabling people, processes and platforms to establish Analytics within Marketing organizations. In addition he is lecturing Performance Marketing at OTH Amberg-Weiden. Simon holds a Master in Media Technology (OTH Amberg-Weiden) and a Master in Media Didactics (FAU Erlangen-Nürnberg).

Bereit zur Teilnahme?

Jetzt anmelden! Schließen Sie sich Ihren Kollegen an.

Jetzt anmelden Programm ansehen
Newsletter

Fundiertes Wissen ist die Basis für alles!

Melden dich für den Newsletter an und erhalten Sie:

  • 10% Rabatt auf Ihr Ticket
  • Einblicke, Interviews, Tipps, Neuigkeiten und vieles mehr
  • Erinnerungen an Preissenkungen