Programm
16.- 17. November 2020 - Virtual

Filter by

Tage

Tracks

Your filter settings don't show any results. Please adjust

Montag, 16. November 2020

Montag

Mo

09:10

Montag, 16. November 2020 09:10

Grow with Data in the Age of Privacy

Sprecher: Marco Szeidenleder, Founder and Managing Partner, pandata

Montag

Mo

10:05

Montag, 16. November 2020 10:05

Topic Coming Soon

Montag

Mo

10:50

Montag, 16. November 2020 10:50

Engagement: Ein starkes Netzwerk ist die Basis

Montag

Mo

11:20

Montag, 16. November 2020 11:20

Deep Dive into Statistics for Marketing Analytics

Sprecher: Morgane Carronda, Data Analyst, Zalando Lounge

Montag, 16. November 2020 11:20

The Railroad Of Satisfaction Measurement At Scale

Sprecher: Krzysztof Wieckowski, Marketing Analytics Consultant, SageFiber Krzysztof Wieckowski

Montag

Mo

13:15

Montag, 16. November 2020 13:15

Cookies, but no milk – Having fun with ePrivacy directive

Sprecher: Simon Pilkowski, Global Lead Digital Performance Management, Boehringer Ingelheim

Montag

Mo

14:10

Montag, 16. November 2020 14:10

Raus aus dem Chaos – so erreichen wir robuste Tracking-Setups

Sprecher: Christian Ebernickel, Digital Analytics Consultant, Christian Ebernickel Online Marketing

Montag, 16. November 2020 14:10

Wie Sie Ihr Management von datengetriebenem Marketing überzeugen

Sprecher: Harald Müller, Managing Partner / CEO, Oplayo

Montag, 16. November 2020 15:35

5 innovative Custom Webanalyse Auswertungen – Daten richtig interpretieren

Sprecher: Thorsten Abrahamczik, Senior Online Marketing Manager, internetwarriors

Montag

Mo

16:55

Montag, 16. November 2020 16:55

Becoming Indispensable with Analytics

Sprecher: Jim Sterne, Founder, Marketing Analytics Summit

Dienstag, 17. November 2020

Dienstag

Di

09:05

Dienstag, 17. November 2020 09:05

Conversion Tracking 4.0 für Lead Generation Businesses: Integration mit CRM-Systemen

Sprecher: Christian Ebernickel, Digital Analytics Consultant, Christian Ebernickel Online Marketing

Dienstag

Di

10:10

Dienstag, 17. November 2020 10:10

Benutzerpräferenzen erkennen und in Personalisierungen verwenden – von einfach bis KI-basiert

Sprecher: Michael Witzenleiter, Managing Director, Kameleoon

Dienstag

Di

11:20

Dienstag, 17. November 2020 11:20

Roundtable Discussion

Sprecher: Roundtables will be announced soon

Dienstag

Di

12:45

Dienstag, 17. November 2020 12:45

Less is more – How GDPR helps us make analytics better

Sprecher: Till Büttner, Head of Web Analytics, DHL

Dienstag, 17. November 2020 13:40

New product success by Speed, Audiences and Creative: Key Learnings from Amazon Advertising Research

Sprecher: Koen Pauwel, Principal Research Scientist, Analytics & Insights

Newsletter

Fundiertes Wissen ist die Basis für alles!

Melden Sie sich für den Newsletter an und erhalten Sie:

  • 10% Rabatt auf Ihr Ticket
  • Einblicke, Interviews, Tipps, Neuigkeiten und vieles mehr
  • Erinnerungen an Preissenkungen